Ota arviointityökalu käyttöön!

Arviointityökalulla keräät palautetta koulutuksistanne ja julkaiset arvioinnit kouluttautujien luettavaksi. Työkalu on asiakkaillemme maksuton ja löytyy asiakaskirjautumisesta.

Työkalun on tarkoitus tehdä arvioiden keräämisestä ja julkaisusta mahdollisimman helppoa. Kannustamme kouluttajia hyödyntämään työkalua systemaattisesti, sillä arviointien kerääminen ja erityisesti niiden julkaiseminen koulutusesittelyiden yhteydessä hyödyttää koulutusta etsivää. Tiesithän, että voit myös vastata saamaanne arviointiin.

🔎 Ohjeet arviointityökalun käyttämiseen

Miksi käyttäisit arviointityökalua?

Kuten muillakin aloilla, myös koulutusalalla käydään jatkuvaa kilpailua näkyvyydestä. Tässä kilpailullisessa ympäristössä ihmisten jättämät arvostelut ja kommentit ovat keskeinen päätöksentekoperuste yli 70 prosentille kuluttajista. Uudet kouluttautujat ovat kiinnostuneita siitä, mitä entisillä osallistujilla on sanottavanaan – he tarjoavat uskottavimmat argumentit kursseillesi!
  • Arviointityökalumme avulla keräät kaikki arviointinne ja osallistujien kommentit yhteen paikkaan. Tämä säästää arvokasta työaikaa.
  • Työkalu on osa kilpailukykyistä markkinointistrategiaa! Voit käyttää kyselysi tuloksia heti laadun varmistamiseen ja markkinointiin.
  • Arviointeja voi hyödyntää sisäisesti ja ulkoisesti, esimerkiksi toiminnan analysointiin ja koulutusten myynnin edistämiseen.

Täytyykö koulutuksen, johon haluan saada arviointeja, olla julkaistuna koulutus.fi:ssä?

👉Vastaus: Ei tarvitse.

Koulutusesittelyn täytyy löytyä meidän järjestelmästämme, mutta sen ei tarvitse näkyä sivustollamme julkisena. Myös tauotettuihin koulutuksiin voi kerätä arviointeja ja hyödyntää niitä paitsi sisäisesti, myös julkaisemalla koulutus.fi:ssä ja omilla kotisivuillanne. Arvioinnit, jotka linkittyvät tauotettuihin koulutuksiin, näkyvät koulutus.fi:ssä organisaationne arviointisivulla.

Voinko ottaa pois kyselyyn automaattisesti tulevat standardikysymykset?

👉Vastaus: Et voi.

Nämä pakolliset kysymykset ovat aina mukana. Voit kuitenkin lisätä mukaan vapaavalintaisen määrän omia kysymyksiä. Arviointien on tarkoitus olla vertailukelpoisia, minkä vuoksi jokaiseen arviointiin sisältyy esimerkiksi pakollinen kommentointikenttä ja kokonaisarvosana asteikolla 1–5.

Voinko lisätä mitä tahansa omia kysymyksiä?

👉Vastaus: Kyllä.

Maksaako palvelu jotain?

👉Vastaus: Arviointityökalu kuuluu peruspalvelupakettiimme eikä maksa koulutus.fi:n kumppaneille mitään lisää.