Laajenna koulutusmarkkinointia Pohjoismaihin

Tiesitkö, että voitte koulutus.fin kumppanina tehdä koulutusmarkkinointia Suomenkin ulkopuolella? Jos kohderyhmäänne on myös muissa Pohjoismaissa, voitte laajentaa markkina-aluettanne meidän kautta esimerkiksi Ruotsiin!

Koulutusmarkkinointi Pohjoismaissa

Koulutusprofiilin tekeminen ja koulutusten esille laittaminen tapahtuu samaan tapaan kuin koulutus.fillä. Profiili ja koulutusesittelyt tehdään maan kohdekielellä tai englanniksi, jotta tiedon etsiminen on sujuvaa koulutuksista kiinnostuneelle. Koulutusorganisaatioille on tarjolla erilaisia paketteja, joista asiakkuusvastaavamme voivat suositella teidän tarpeisiinne sopivimman.

Esimerkiksi Ruotsissa sisaryhtiömme utbildning.se tarjoaa koulutusorganisaatioille sivustonäkyvyyttä sekä koulutusta etsiville paikan vertailla ja tutustua koulutustarjontaan koulutus.fin tapaan. Jos harkitsette koulutusmarkkinan kasvattamista, suosittelemme miettimään seuraavia:

• Onko koulutuksillanne tai valmennuksillanne kansainvälistä kysyntää?
  • Selvitä miltä markkina- ja kilpailutilanne näyttää kyseisessä kohdemaassa.
  • Kuinka pitkäjänteisesti olette valmiita panostamaan kansainvälistymiseen ja missä ajassa odotatte menestyksen tulevan?
  • Pystyttekö toteuttamaan koulutuksia joustavasti ja tarjoamaan riittävästi asiakaspalvelua?
  • Voiko koulutuksia suorittaa itsenäisesti verkossa?
  • Vaikuttaako aikaerot koulutuksen järjestämiseen?
Kumppanimme tavoittelee kouluttautujia Ruotsissa

Yksi koulutus.fin pitkäaikaisista asiakkaista, Eduhouse, laajensi syksyllä koulutusmarkkinointiyhteistyötä utbildning.se-sivustolle. Tuloksellinen yhteistyö Suomessa sekä helppo ja nopea pääsy uudelle markkinalle olivat tekijöitä, joiden myötä asiakkaan oli helppo laajentaa toimintaansa Keystone Education Groupin kautta Ruotsiin.

Eduhouse Oy on kovaa kasvua tekevä koulutusorganisaatio, jonka toiminnan keskiössä ovat digitaalisuus ja osaamisen kehittäminen. Eduhouse kehittää palveluaan heille, joilla on vähän aikaa mutta tarve pitää osaamisensa ajan tasalla. Eduhousen joustavat toteutustavat mahdollistivat yhteistyön aloittamisen Ruotsissa ja nyt myös siellä Eduhousea tuodaan uuden kohderyhmän tietoisuuteen.