Koulutuksen toteutustavat

Kouluttautuja löytää koulutuksesi nopeasti toteutustapa-filtterillämme. Katso, kuinka asennat sen näppärästi itse koulutus.fissä! 🕵️

Koulutusta etsivä voi siis rajata hakutuloksia sen perusteella, haluaako osallistua koulutukseen luokkahuonetoteutuksessa eli lähiopetuksessa, etäyhteydellä, oppisopimuksella tai tilauskoulutuksella. Eli kaikki mahdolliset toteutukset on suodatettavissa koulutus.fin hakukoneessa!

Toteutusten lisääminen yhteen koulutusesittelyyn on tapa välttää "tuplaesittelyitä". Saman koulutuksen eri toteutusvaihtoehdot ovat selkeästi esillä yhdessä esittelyssä eikä esittelyistä tarvitse suotta luoda tuplakappaleita, vaikka eri toteutus olisikin. Seuraa seuraavia ohjeita lisätäksesi koulutuksen toteutustavan:

1. Kirjaudu asiakaskirjautumiseen

• Kirjaudu sisään tästä.
  • Käytä kirjautuessa sähköpostiasi ja salasanaa, jonka me lähetimme tai omaasi, jos olet alkuperäisen vaihtanut.

2. Mene koulutusesittelyihin

• Klikkaa vasemman reunan valikosta: Koulutusesittelyt
  • Valitse listasta koulutus, jota haluat muokata
  • Siirry välilehdelle: Tapahtumat

koulutus.fi_PS-sisältö_toteutustapa_744x673

3. Luo tapahtuma ja valitse toteutustapa

• Lisää uusi toteutus painikkeesta: Lisää tapahtuma
  • Valitse haluamasi toteutustapa: Tilauskoulutus, Oppisopimus, Lähiopetus, Etätoteutus tai Hybriditoteutus

Screenshot_4-2-1-2-1

4. Täytä tiedot

• Täytä toteutusta koskevat tarpeelliset tiedot, kuitenkin vähintään aloitus- ja hintatiedot
  • ❕ Huom. Tapahtumatyypistä toiseen ei voi liikkua. Et voi siis muokata olemassaolevaa lähiopetuksella toteutettavaa koulutusta verkkotapahtumaksi.
  • Jos esillä on tapahtuma, jossa on väärä toteutustapa, voit poistaa tapahtuman klikkaamalla punaisesta raksista. Sitten vain luot uuden tapahtuman haluamallasi toteutustavalla tämän jutun ohjeella.

Screenshot_2-3-1-1-1

📸 Tältä toteutukset näyttävät koulutus.fin hakutulossivulla:

Capture-DM-muokattu

📸 Tältä toteutukset näyttävät koulutusesittelyssä:

Screenshot_yhteenveto

Toteutustavat pähkinänkuoressa
  • Lähiopetus (kontaktiopetus esim. seminaarit, luokkahuonekoulutukset, kurssit ja lähiopetukseen painottuva tutkintokoulutus)
  • Etätoteutus (etäopetus esim. verkkokoulutus, webinaarit ja muut verkkopohjaiset koulutustuotteet)
  • Tilauskoulutus (räätälöity / asiakaskohtainen koulutus tai sopimuksen mukaan toteutettava koulutus)
  • Oppisopimus