Asiakkuuden ensivaiheet

 

Oletko jo asiakkaamme vai pohditko kenties vasta markkinointiyhteistyötä kanssamme? Tästä tietopaketista selviää, mitä asiakkuuden solmimisen jälkeen käytännössä tapahtuu. 🔍

Solmittuanne yhteistyön koulutus.fin kanssa saatte kuukauden sisällä infokirjeen, jossa on kaikenlaista tietoa yhteistyöstä alkuun pääsemiseksi. Muuten yritysprofiilinne julkistaminen etenee seuraavasti:

1. Materiaalien toimittaminen  📩

Pian sopimuksen allekirjoittamisen jälkeen lähetämme julkaisumallin profiilinne luomista varten. Täytä kaikki tiedot, joita tarvitsemme julkaisun aloittamiseksi. Kun olette lähettäneet aineistonne, me tarkistamme tiedot ja varmistamme, ettei mitään puutu. Tässä vaiheessa saat meiltä myös parannusehdotuksia, jos sellaisia tarvitsette.

2. Profiilin rakentaminen 🔨

Viestintätiimimme aloittaa profiilinne rakentamisen antamienne tietojen pohjalta mahdollisimman ripeästi. Profiilin valmistuminen riippuu sen laajuudesta. Profiili ja sen koulutusesittelyt julkaistaan vasta asiakkaan hyväksymisen jälkeen.

💎 Koulutusesittelyihin voidaan tehdä muutoksia myös myöhemmin missä tahansa vaiheessa asiakkuutta asiakasvastaavan kautta.

3. Profiilin julkaiseminen

Kun olette täysin tyytyväisiä profiilinne ulkoasuun ja esittelyyn, se julkaistaan koulutus.fissä. Päivitykset näkyvät sivustollamme viimeistään seuraavana päivänä.

4. Profiilitunnukset 🔑

Profiilin julkaisemisen jälkeen viestintätiimimme lähettää profiilinne kirjautumistiedot, joilla pääsee kirjautumaan ja hallinnoimaan profiilia koulutus.fissä.

5. Datan seuranta 📈

Asiakkaanamme saat vähintään kvartaaleittain kattavaa tietoa koulutusmarkkinointiyhteistyönne tuloksista tulosraportin muodossa! Rapottien seurantaan asiakkaalle luodaan omat pikselit ja tunnukset. Raporttien lisäksi Google Analyticsin avulla voitte seurata, miten koulutuksista kiinnostuneiden matka jatkuu sivuillanne koulutus.fissä vierailun jälkeen.

Mitä voit asiakkaanamme odottaa?

  • Jatkuvaa datan seurantaa
  • Pääsyn asiakasportaaliin, jossa voit helposti tulkita tilastoja, päivittää tietoja sekä kerätä arvosteluja koulutuksistanne tai organisaatiostanne
  • Viestintätiimimme asiantuntemuksen hyödyntämistä esimerkiksi koulutuspäivityksissä
  • Henkilökohtaista neuvontaa ja yhteydenpitoa asiakasvastaavanne kautta

Etkö ole vielä asiakkaamme?

Tutustu palveluihimme

 

Salla-Sofia Lahti

Digital Marketing Specialist