Millaista arvoa juuri teidän koulutukseen osallistuminen tuo kouluttautujalle? Selkeä ja informatiivinen koulutusesittely herättää koulutusta etsivän kiinnostuksen tehokkaasti, mutta miten inspiroit ja viestit jokaisen kouluttautujan tärkeydestä.
Kävijä viihtyy sivulla yleensä pidempään, jos ensisilmäys antaa hänelle selkeän kuvan sisällöstä. Suosi jäsenneltyä, kohderyhmälle suunnattua ja helppolukuista esittelytekstiä koulutuksiin. Pidä nämä asiat mielessä kirjoittaessa koulutusesittelyä:
Käytä laadukkaita, korkean resoluution kuvia. Valitse kuva, joka edustaa brändiäsi ja tukee koulutusorganisaationne mielikuvaa. koulutus.fissä käytetään kuvakokoa 940 x 335. Se täyttää tekstikentän ja näyttää hyvältä myös mobiilissa.
Videolla pystyy antamaan yksityiskohtaista tietoa koulutuksesta, koulutusorganisaatiosta tai kokemuksista koulutukseen osallistumisesta. Jos koulutusta etsivä on ostopolkunsa ensi vaiheissa, tarkemmat lisätiedot voivat olla tarpeen.
Asiakaskokemusten ja tässä tapauksessa kouluttautujien palautteen jakaminen esittelyssä antaa luotettavaa kuvaa kouluttajasta sekä asiakastyytyväisyydestä. Arviointityökalun asentamisesta koulutus.fissä voit lukea lisää täältä.
Tarjoamme monipuolisia lisänäkyvyyspalveluita, joilla kasvatat markkinointiarvoanne ja huolehdit näkyvyydestänne kohdeyleisölle. Kouluttajilla on erilaisia tavoitteita ja markkinoinnin työkaluja näkyvyyden kasvattamiseen brändiviestinnän näkökulmasta. Etenkin toistuvina hakuaikoina on fiksua satsata lisänäkyvyyteen ja muistuttaa koulutusta etsiviä omasta tarjonnastaan. Kiinnostuitko?
Koulutusta etsivän yhteydenottopyyntön kannattaa vastata ripeästi, sillä se viestii myös kouluttajan mielenkiinnosta ja ajasta potentiaaliseen "asiakkaaseen". Viesti toiminnallanne, että jokainen kouluttautuja on tärkeä!