Tässä blogisarjassa esittelemme koulutus.fi:n huikeita tekijöitä, joita kaikkia yhdistää palo jatkuvaan itsensä kehittämiseen.
Tiimiläisemme työskentelevät Keystone Education Groupilla. Suomessa ylläpidämme ja kehitämme koulutus.fi- ja studentum.fi-hakukonesivustoja sekä huolehdimme sivustojen asiakaskunnasta sekä heidän tarpeistaan koulutus- ja hakijamarkkinoinnissa. Autamme oppilaitoksia ja organisaatioita tavoittamaan koulutusta etsivät.
Tutustu seuraavaksi avainasiakkuuspäällikköömme Eevaan! ✨
Vuonna 2019 syksyllä sain mahtavan tilaisuuden tulla työharjoitteluun markkinoinnin ja viestinnän tiimiin. Meillä oli hauska ja energinen tiimi, joka teki harjoittelusta ikimuistoisen. Kun minulle tarjottiin mahdollisuutta liittyä myyntitiimiin loppuvuodesta 2022, päätökseni oli hyvin selkeä.
Työpäivät ovat hyvin monipuolisia ja ne sisältävät usein asiakastapaamisia, kampanjoiden suunnittelua sekä toki myös uusien asiakkaiden kontaktoimista. Nykypäivänä monet palaverit hoituvat kätevästi Teams-palaverien kautta, mutta tapaan mielelläni asiakkaita myös kasvotusten. Sivustomme palvelee koulutusten tarjoajia ympäri Suomen, joten välillä tapaamiset vievät meidät tutustumaan uusiin kuntiin ja kaupunkeihin.
Autan niin olemassa olevia kuin uusia asiakkaita löytämään heidän koulutuksiinsa kiinnostuneita henkilöitä. Olen avuksi asiakkaillemme silloin, kun he tarvitsevat muutoksia koulutusesittelyihinsä tai kun tulevia kampanjoita suunnitellaan. Käytännössä olen läsnä asiakkaillemme aina silloin, kun he apua tarvitsevat.
Parasta työssäni on se, että voin auttaa asiakkaita saavuttamaan heidän tavoitteitaan ja saamme aikaan heidän liiketoiminnalleen merkityksellisiä tuloksia. Lisäksi tykkään meidän tiimistämme. Olen itse puhelias ja tykkään huumorista, joten on erittäin iso plussa, että meillä on tiimissä hauskaa!
Uudet evästemuutokset ovat tehneet markkinoinnin seurannasta haasteellisempaa. Asiakkaat kaipaavat hyvin konkreettisia tuloksia, joten pyrimme jatkuvasti kehittämään omaa toimintaamme niin, että saisimme heille mahdollisimman tarkkoja tuloksia sekä tilastoja.
Kaikista tärkeintä on, että perusta on kunnossa. Suosittelen huolehtimaan, että sivuiltasi löytyy kaikki tarvittava tieto ja ilmoittautuminen on helppoa. Ota huomioon kohdeyleisösi. Tässä olisi vielä muutama vinkki koulutusmarkkinointiin:
Eeva Numminen työskentelee Keystone Education Groupilla avainasiakkuuspäällikkönä. ✨