koulutus.fi ja Keystone Education Group – yhteiset tavoitteemme

Tiedotimme viime kesänä Educations Media Groupin (EMG) ja Keystone Academic Solutionsin (Keystone) yhdistymisestä Keystone Education Groupiksi (KEG). Keystone Education Group on maailman johtava digitaalisen koulutusmarkkinoinnin sekä opiskelijarekrytoinnin yhteisö ja väylä. koulutus.fi on siis osa tätä isoa konsernia, ja tiivistämme tässä jutussa tavoitteemme.

Tavoite #1

koulutus.fi saattaa koulutusta etsivät ja sitä tarjoavat yhteen. Tiedonhakua tehdään verkossa, ja toivomme, että sivustomme avulla kouluttautuja löytää itselleen tai ryhmälleen sopivan täydennyskoulutuksen. Koulutusorganisaatiot saavuttavat kohdeyleisönsä, kun ne ovat koulutusmarkkinoiden näköalapaikalla eli siellä, missä kysyntää on!

Keystone Education Group tavoittaa vuosittain yli 110 miljoonaa opiskelijaa, mikä osoittaa meidän arvostavan koulutus- ja opiskelijarekrytointia sekä kannustavan kaikenikäisiä kouluttautumaan ja tavoittelemaan unelmiaan.

Tavoite #2

Me opastamme koulutusta etsiviä päätöksenteossa. Tarvitseepa kouluttautuja minkälaista pätevyyttä tahansa, me työskentelemme heitä ja koulutusta tarjoavia varten. Haluamme, että potentiaalinen koulutukseen osallistuja voi inspiroitua ja kehittyä kohti tavoitteitaan.

💡 "Laaja koulutustarjonta mahdollistaa kiinnostavien koulutusten vertailun koulutus.fissä. Hakupalvelustamme löytyvät koulutukset ja kouluttajat esitellään koulutusesittelyissä. Esittelyiden kautta voit olla yhteydessä kouluttajaan, siirtyä kouluttajan omille verkkosivuille tai ilmoittautua koulutukseen. Koulutuksen etsinnässä sinua auttavat myös haastattelut, artikkelit, oppaat, videot, koulutusarvioinnit sekä maksuton tarjouspyyntötyökalu," viestintäpäällikkömme Emma Niemi kertoo.

Tavoite #3

Keystone Education Group ja koulutus.fi tarjoavat yhdessä avaimia koulutusmarkkinointiin. Sivustomme ja palvelumme on suunniteltu ensisijaisesti helpottamaan jatko- ja täydennyskoulutusta etsivien aikuisten tiedonhakua, mutta tarjoamaan myös markkinoiden parasta näköalapaikkaa erilaisille koulutusorganisaatioille.

Meillä yhdessä on vuosien kokemus pohjoiseurooppalaisista ja globaaleista koulutusmarkkinoista, joka on antanut meille vankan tietopohjan koulutusmaailmasta. Matkan varrella olemme kehittäneet palvelujamme ja kuunnelleet asiakkaitamme. Organisaatioiden yhdistyminen on antanut meille uusia mahdollisuuksia kehittää tuotteitamme ja kasvaa entisestään koulutusta etsivien ensisijaiseksi digitaaliseksi hakualustaksi.

Yhteistyön kehittäminen ja tulosten aikaansaaminen vaatii kaikilta yhteistä näkemystä,  tavoitteellisuutta sekä tietysti tekemistä. Olemme iloisia, että meillä on entistä laajemmat resurssit kasvaa ja kehittyä yhdessä satojen kumppaniemme kanssa!

🚀 "koulutus.fi tavoittaa vuosittain yli miljoona koulutusta etsivää kaikkialla Suomessa. Tämän on mahdollistanut tiivis yhteistyömme koulutusorganisaatioiden ja käyttäjiemme kanssa, joita kuuntelemalla olemme kehittäneet digipalveluitamme kohderyhmille sopivimmiksi. Uskomme, että laadukas sisällöntuotanto yhdistettynä digimarkkinointiin auttaa vuosittain tuhansia kouluttautujia löytämään koulutuksensa ja saavuttamaan unelmiaan. koulutus.fi toimii merkittävänä yhdistävänä tekijänä kouluttautujan ja koulutuksen tarjoajan välillä,"  toimitusjohtajamme Max Lundberg tiivistää.