EMG yhdistyi Keystonen kanssa – olemme nyt maailman johtava digitaalisen koulutusmarkkinoinnin toimija

Educations Media Group (EMG) ja Keystone Academic Solutions (Keystone) ovat yhdistyneet ja muodostavat nyt maailman johtavan digitaalisen koulutusmarkkinoinnin ja opiskelijarekrytoinnin toimijan. Yhdistyneen yrityksen nimi on Keystone Education Group (KEG), ja yhdessä autamme vuosittain 110 miljoonaa ihmistä ympäri maailmaa löytämään itselleen sopivan koulutuksen.

EMG ja Keystone ovat johtavia toimijoita kansainvälisessä opiskelijarekrytoinnissa ja digitaalisessa koulutusten markkinoinnissa. KEG:n alle lukeutuu useita vahvoja kansallisia ja kansainvälisiä brändejä, joilla on johtava markkina-asema Euroopassa ja Yhdysvalloissa.

Keystonen toimitusjohtaja Erik Harrell tulee toimimaan vastaperustetun yrityksen toimitusjohtajana. EMG:n toimitusjohtaja ja perustaja Fredrik Söderlindh jatkaa avainroolissa KEG:n hallituksessa ja on vastuussa tulevista fuusioista ja yrityskaupoista.

“Yhdistyminen toi meidät ison harppauksen lähemmäs sitä, että olemme maailman käytetyin hakusivusto. Yhdistyessämme meistä tuli myös alan johtava kumppani oppilaitoksille ja koulutusyrityksille. Sekä EMG:llä että Keystonella on vankka kokemus opiskelijoiden ja opetusta tarjoavien tahojen tuomisesta onnistuneesti yhteen. Odotamme innolla, että pääsemme luomaan yhdessä entistä parempia ratkaisuja koulutusta etsiville ja sitä tarjoaville”, Erik Harrell sanoo.

erik-harrell-blob

“Odotamme innolla, että pääsemme luomaan yhdessä entistä parempia ratkaisuja koulutusta etsiville ja tarjoaville.”

Erik Harrell, CEO, Keystone Education Group

Asiakkaamme ovat meille tärkeitä. Asiakkaidemme suuntaan yhdistyminen ei tule näkymään merkittävinä muutoksina, mutta iloksemme meillä on nyt aiempaa paremmat mahdollisuudet kehittää tuotteitamme ja kehittyä koulutusta etsivien ensisijaiseksi digitaaliseksi hakualustaksi.

KEG:n toiminta tulee keskittymään neljään ydinalueeseen: toisen asteen jälkeisiin opintoihin, ulkomaan opintoihin, työelämän osaamisen kehittämiseen sekä globaaleihin opiskelijarekrytoinnin palveluihin. Asiakkaanamme on yhteensä 5500 koulutuksen tarjoajaa ja hallinnoimme 460 hakusivustoa. Hakusivustoihimme lukeutuvat mm. studentum.fi, koulutus.fi, studentum.se, educations.com, masterstudies.com ja findaphd.com.

Aloitamme innolla matkan entistä ehompana Keystone Education Groupina. Seuraa matkaamme ja tule mukaan tekemään sopivan koulutuksen löytämisestä aiempaa mielekkäämpää!

Lisää yhdistymisestä voit lukea täällä

Emma Niemi

Communications Manager